Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
9005300500   L'ensenyament de l'anglès a l'educació primària 2
2017-2018   Curs telemàtic (en línia asíncron). Educació Primària
  
   6/2/2018 - 31/5/2018 (45 hores) de h a h
   VT Curs a distància
   _ (A distància) 
  
Format   En línia
Sincronicitat    Asíncron
Organització   Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
  
  
  
Tipus activitat   ANT2 L'ensenyament de l'anglès a l'educació primària 2
  
Inscripció   09/01/2018 - 19/01/2018
  
Descripció i   Metodologia:   Curs telemàtic de 45 hores de durada en mòduls de diferents temàtiques on les TIC s’incorporen de forma transversal. Aquest curs es fa des de la plataforma Odissea de la pàgina Xtec.
  
Objectius   -Contribuir a la millora de la pràctica docent del professorat de llengua anglesa de primària fomentant el treball per projectes.
-Actualitzar els coneixements cientifico-didàctics de l'àrea reflexionant sobre les metodologies amb enfocaments globalitzats.
-Conèixer estratègies per a la gestió i dinamització de l'aula com el treball col·laboratiu.
-Facilitar materials i recursos educatius pel professorat que facilitin la reflexió sobre l'enfocament competencial de l'aprenentatge.
-Fomentar el treball col·laboratiu entre docents del mateix i d'altres àmbits dins i fora del centre.
-Potenciar l'ús de les TIC en el procés d'ensenyament-aprenentatge de
la llengua estrangera.
  
Continguts   Mòdul 1:
- Starting together: anchoring ANT2 and Moodle tasks.
- Focusing on multiple intelligences. Catering for different intelligences and learning styles.
Modul 2:
-The role of games and games-like activities as an integral part of the English class.
-Planning and implementing games effectively from a linguistic point of view.
Mòdul 3:
-Listening, speaking, reading, writing and interacting.
-The importance of fostering oral production right from the beginning of the teaching/learning process
Mòdul 4:
-Improving own teaching skills through classroom observation and reflection.
Mòdul 5:
-Approaching storytelling in the primary classroom. Different formats and supports. The classroom library.
Mòdul 6:
- Developing a CLIL project around a CLIL story using Web 2.0.
- Course round up and evaluation.
  
Observacions   El funcionament del procés d'inscripció i d'altres aspectes relacionats amb les activitats de formació es pot consultar a la pàgina d'informació
  
Avaluació   - Satisfacció de les persones participants i formadores en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
- Participació activa als fòrums i altres activitats col·laboratives
- Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
  
Requisits de  certificació   - Tenir una avaluació positiva de les activitats de participació i de les tasques encomanades a cada mòdul (100% d’activitats).
- Tenir una avaluació positiva del projecte per implementar a l'aula.
- Haver complimentat el qüestionari de satisfacció.
  
Persones  destinatàries   Professorat anglès infantil/primària (especialitsta o amb B2 mínim)
Requisits:
1. Disposar d'usuari XTEC actiu.
2. Haver certificat les activitats de formació adjudicades durant aquest curs acadèmic i l'anterior.
Criteris específics d’adjudicació. Les sol•licituds admeses s'ordenaran en funció de:
1.Nivell de llengua C2,C1, B2.
Si les acreditacions d’especialitat i/o nivell de llengua (C2,C1 o B2) requerides a la convocatòria no consten a l’ATRI, caldrà omplir aquest FORMULARI dins del període de sol•licitud.
Consulteu: RESOLUCIÓ ENS/2480/2017, de 20 d’octubre
2. Vinculació al centre de treball 2.1.Funcionari o contractat indefinit 2.2.Interí 2.3. Substitut
  
E-mail   formlle@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent